Pułapka w jaką możemy bardzo łatwo wpaść

Jednym z podstawowych kryteriów dobrej reklamy to jej łatwość przenikania do mas. Reklama w mediach musi być w taki sposób zaprojektowana aby w jak najprostszy i niewykrywalny sposób zawładnęła naszą świadomością iż jedynym sposobem aby nam przynieść spokój jest zakup reklamowanego produktu. Reklama jest po to aby wywołać w nas żądze posiadania danej rzeczy bez względu na konsekwencje jakie to może przynieść. Dobrze przeprowadzona reklama produktu może wydobyć na sam szczyt nawet najbardziej bezużyteczną rzecz. Jest fenomenem jak w dzisiejszych czasach nasze umysły są zewsząd atakowane przez wszelkiego rodzaju reklamy mające nas zachęcić do zakupów. Nasz umysł jest wręcz przesiąknięty wszelkiego rodzaju reklamami produktów, których w większości tak naprawdę nie potrzebujemy, a które nie wiadomo dlaczego cały czas nabywamy. Czasy obecne, dwudziestego pierwszego wieku, to zdecydowanie era konsumpcjonizmu gdzie wszystko można kupić, kwestią problematyczną jest jedynie cena. Już od najmłodszych lat nasze umysły są bombardowane przez reklamy rzeczy które sprawiają, że chcemy mieć te produkty, czy usługi, kiedy tak naprawdę ich nie potrzebujemy. Najtrudniejsza rzecz w tym aby nie dać się omamić i trzymać się wyznaczonego sobie punktu bo w przeciwnym razie bardzo łatwo wpadniemy w pułapkę kart kredytowych.

[Total: 0    Average: 0/5]

Comments

comments

Both comments and pings are currently closed.