Dobrze prowadzona firma

Mało jest pracowników zadowolonych ze swojego szefa. A pewnie tak samo mało jest szefów zadowolonych ze swoich pracowników. Jednak by być dobrym szefem i dobrze prowadzić firmę czasami trzeba wybrać pomiędzy korzyściami poszczególnych osób a dobrem firmy. Przedsiębiorstwo jest jak organizm, którzy, żeby dobrze funkcjonował musi mieć sprawne wszystkie elementy. Zatem ważne by na każdym szczeblu wszystko działało dobrze. W firmie musi być wystarczająco dużo pieniędzy by można z nich sfinansować zarówno wszystkie należności wobec klientów, dostawców oraz wobec pracowników. Ważnym elementem jest umiejętne zarządzanie wypracowanym zyskiem, bowiem najlepiej by część uzyskanych dochodów była odkładana czy inwestowana by zapewnić sobie w ten sposób środki na czas ewentualnej słabszej koniunktury. By firma miała szanse rozwoju niezbędna w dzisiejszych czasach jest reklama o którą trzeba regularnie dbać, nawet jeśli kondycja firmy jest stabilna. W czasach dobrej koniunktury tym bardziej trzeba o sobie przypominać, tym bardziej, że dobre wyniki finansowe pozwalają na finansowanie kampanii. W czasach kryzysu natomiast konieczne jest cięcie kosztów i może okazać się, że w związku ze spadkiem zysków wydatki na reklamę nie będą możliwe i wyjście z trudnej sytuacji może być bardzo trudne a czasem niemożliwe.