Otwarcie własnej firmy, choć jest marzeniem wielu osób, wiąże się z dużymi nakładami nie tylko pieniędzy ale również pracy i czasu. Samo założenie swojego biznesu nie jest trudne, wystarczy, że udamy się do Urzędu Miasta lub Gminy, złożymy wniosek o regon, stosowne deklaracje w Urzędzie skarbowym i ZUs-ie i w zasadzie można już być właścicielem. Jednak oprócz pomysłu, trzeba zadbać o dobry i skuteczny marketing, który pozwoli na rozwinięcie skrzydeł. Nawet na rynkach lokalnych firmy stale o sobie przypominają i zabiegają w ten sposób o klienta. W prawie wszystkich branżach wyniki finansowe w zależą w głównej mierze od wielkości sprzedaży i ilości pozyskanych klientów. Planując jakieś inwestycje, zawsze więc trzeba brać pod uwagę, informacja o naszej ofercie dotarła do jak największej ilości osób. Pieniądze zainwestowane w skuteczny marketing prędzej czy później zwrócą się z nawiązką i przełożą się na poprawę kondycji finansowej firmy. Konsekwentnie realizowany marketing i praca nad kształtowaniem marki z biegiem czasu doprowadzić może do uzyskania przez markę dobrej renomy, która sama w sobie jest wartością dla firmy. Klienci bowiem przywiązują się do marki i jeśli nabiorą do niej zaufania, potrafią być jej wierni latami. By taki cel osiągnąć konieczna jest ciężka, wieloletnia praca nad swoim biznesem i wsparcie marketingowe.